Home

Milkshake festival, for boys who love girls, who love girls who love boys who love boys… Mijn referentie bij deze ondertitel van het festival ging niet verder die mooie greenscreen clip van Blur. Terwijl de juiste referentie had moeten zijn: dit is een festival waarbij je niet moet schrikken van mannen die elkaar fellatio geven op een podium en vrouwen die naakt met elkaar stoeien in een zwembad.  ‘Open minded’ zijn, noemen ze dat. Mijn geest is op Milkshake Festival blootgesteld aan bloot geweld. Moeder ik heb gezondigd.

De Lage Gasten waren heel wat schattiger dan de Vage Gasten op Solar. Blijkbaar had deze laatste club het dak er op solar 2010 letterlijk af gefeest. Dat zul je deze kaboutertjes niet zo snel zien doen. Eigenlijk zijn ze best wel saai. Op mijn vraag wat ze precies deden op het festival, zeiden ze; ‘niks, gewoon simpel vermaak.’ Oké hihi haha, doei.

Deze kerel gooide ook zijn handicap in de strijd ter wille van het vermaak. Hij zat in een Canta. En daar moest hij in blijven zitten als hij de deur uitging. Hij had namelijk een longprobleem. En wilde toch graag feesten. Hij vroeg de festivalorganisator of hij met zijn Canta het terrein op mocht. Daar moest hij dan wel een attractie van maken van de baas. Blijkbaar is hij kansloos vrijgezel, want Canta Speeddaten werd het. En ík was een van de gelukkigen die met hem mocht ‘daten’. Oké, iedereen mocht dat. Welgeteld 3 minuten. Maar toch maakte het me wel gelukkig. Die optimistische levensoptiek… Dat hij zijn zwakte omkeert naar iets positiefs om er het allerbeste van te maken. Snik…

Tijd voor een overdekte stage na al die zonblootstelling. Mijn regenlaarzen werden gelokt door het schuim bij Supertoys by Air stage. De schuimmachine begon meteen te draaien als een bronstige stier. En wij stonden tot onze neusgaten bedolven. Deze heer bleef stokstijf staan in het zeepgeweld, onderbroken door wat sjieke nipjes aan zijn champagne. Heerlijk stijlvol!

Er waren prachtige visuele lichteffecten op het podium. Die helaas wel werden overschaduwd door twee naakte meneren die elkaar blijkbaar heel lief vonden. Ze gaven elkaar kusjes.

Op heel gekke plaatsen.

Heb jij dat ook altijd dat als je een ballon vasthoudt je weer voelt als 5 en daarom bloot rond gaat lopen? Nee? Ok.

Ik ben het zwembad niet ingegaan. Gered worden door deze badmeesteressen zou hoe dan ook een dood betekenen en daarvoor houd ik nog te veel van mijn oma.

Wat is een festival nog zonder een pleerave? Klopt. Geen festival. Een dixi was de geheime doorgang naar de karaoke show. Wij blij, daar kwamen we namelijk een beetje voor. Gezongen hebben we en hard. Eerder hard dan gezongen eigenlijk. De rest kon wel best goed zingen, dat vonden we een beetje flauw.

Qua grime zat het op dit feest helemaal snor. Hihihi.

Gek dat een lama dit zegt. Maar ok.

En gek dat een homo dit zegt. Maar ok.

Ook gek dat homo’s van Beyonce en Paris Hilton houden. Die hebben toch geen piemels?

Zou hij mijn moeder kennen? Die zegt altijd: ‘het enige wat je nodig hebt is een onderboks en een gum.’

Hm ik krijg spontaan zin in kip. Ken ik jou niet ergens van? Ze lijkt verdomd veel op het model van de festivalsite. Nee, die heeft toch kleinere tieten. Of kent deze meid ook mijn moeder? Die zei ook altijd dat een groot lichaam veel eten nodig heeft. Nou ja, één hamburger in de hand is beter dan tien op de grond. Daar struikelde ik tel-kens over.

Akelig hoe makkelijk de mannen uit de kleren gingen. Deze broek ging totaal uit, dat vond hij leuk voor de foto.

Ik heb te veel piemels gezien voor het feit dat ik uit een schapendorp kom en christelijk ben. Ik ga nu mama bellen om vergeving te vragen.

Plaats een reactie